אודות השתלת שיער fue

שיטה זו לשיקום שיער, המכונה לעתים קרובות FUE מגולח או FUE לא מגולח, מבוססת על העברת זקיקי שיער בריאים מאזור תורם אחד לאזור מקבל אחר ואז החזרתם לקרקפת. זה מאפשר צורה יעילה של השיער להחזיר את השיער שלך מבלי שתצטרך לגלח את השיער הקיים.

FUE

הוא הליך פולשני מינימלי בו מסירים יחידות זקיק בודדות במשיכה מעגלית קטנה (כ -10 מ"מ) מגב הקרקפת ומושתלות על הקרקפת של אזור מקבל מגולח. FUE דורש מהמנתח להיות מוסמך מאוד לביצוע ההליך, אך הוא יכול להשיג תוצאות מוצלחות מבחינת צפיפות השיער וקו שיער בעל מראה טבעי, מכיוון שהוא מסיר את הצלקות הלינאריות של התורם. Fue מייצג עקירת יחידת זקיקים שמשמעותה כי זקיקי השיער בפועל מוסרים ומושתלים לאזור הדק יותר.

באשר לחולים אחרים

אין זה ההליך הקל ביותר לביצוע המנתח, והוא מחייב את המטופל לשקול חלופות לטכניקות כריתה חד-פסיות, זמני קצירה ארוכים ותספורות קצרות יותר, הדורשות קציר תכוף יותר. של השתלים. התשובה היא שניתן לבצע השתלות שיער ללא גילוח, גילוח מינימלי או שימוש בגילוח מרובד, מה שמאפשר להסתיר את אתר התורם בשערות ארוכות סמוכות. אם מתוכננת גילוח תורם מלא, השתלות שיער עשויות לדרוש מספר גדול של השתלות (עד 2,000), וחולים עשויים להזדקק ליותר מיום של הליכי FUE כדי למקסם את מספר ההשתלות שהמנתח צריך כדי לקבל גישה מלאה לניתוח גדול. אזור הקרקפת.

זקיקי שיער מוסרים באופן אקראי

כך שהרופא שלך יכול להסיר שיער מאזור התורם מבלי לדלל את התורם בצורה ניכרת. השתלת יחידות זקיקים – מסיר או מסיר שיער מאזור בריא של צמיחת שיער הקבוע באזור התורם בכדי להשתיל זקיק באזור זה. השתלת שיער השתלת שיער (FU) היא שיטה להסרת שיער מאזור השתלה בקרקפת או בגוף. רצועות שיער FU מוסרות עם שתל זקיק בודד מהגב או מהצד של הקרקפת ושערה אחת עד ארבע מוסרת על ידי מנתח עם מיקרו להב קטן או מחט דקה ואז מוחדרות לגב הקירח. שיטה זו של עקירת זקיקי השיער מאפשרת להסיר השתלות שיער מבלי להשאיר צלקת לינארית בקרקפת.

כלים אוטומטיים יכולים לאסוף מספר רב של השתלות שיער בבת אחת באמצעות לחץ פנאומטי להוצאת זקיק או שיער מאזור התורם ולהכניסו עם דקירת מחט קטנה לאזור הנמען

עקירה והנחה של פיו סימולטני – זוהי שיטת שחזור שיער שנועדה להגדיל את צמיחת זקיקי השיער המושתלים.

שיטת FOX (הידועה גם בשם FUE Follicular Unit Extraction, Fused Follicular Unit Separation Extraction Method [11], Woods Technique [12] או FU Isolation Method [13]) התפתחה לשיטה חלופית להפקת יחידות זקיקים במקרים נבחרים.

השתלת שיער מופשטת עשתה דרך ארוכה מאז ימי השתלת שיער האגרוף של ד"ר אורנטרייך בשנות החמישים

השתלת שיער פוליקולרי (FUT) בשנות התשעים והטכניקה האחרונה של עקירת יחידת זקיקים (FUE). שתיים מהטכניקות היעילות ביותר להשתלת שיער הזמינות לשיקום שיער Arocha הן השתלת יחידת הרגיש (FET) ומיצוי יחידת הזקיקים F (FUE). הם תוצר של שנים של התקדמות בתחום שיקום השיער והוכיחו שהם טבעיים יותר מטיפולים קודמים.

טכניקת השתלת השיער המודרנית פותחה בשנות השלושים ביפן [1]

כאשר מנתחים השתמשו בשתלים לשיקום הגבות, הריסים ושיער הקרקפת בקרב נפגעי כוויות. עם זאת, הטכניקה פותחה רק בשנות החמישים לטיפול בהתקרחות גברית, כאשר רופא העור ד"ר פריצקי נווה שתל את השתלים הראשונים באזורים מגולחים [2].

רופאי בוסלי מוקדשים לתרגול שלנו לשיקום שיער

הרופאים המנוסים שלנו משתמשים בהליך הצבת שתלים טבעיים של Bosley Fue כדי לשכפל את דפוס צמיחת קו השיער שלך לקבלת תוצאה קבועה ומראה טבעי. רופאי בוסלי מוכשרים מאוד ונבדקים בתהליך ההשתלה הטבעית Fue, כך שניתן לשכפל את קו השיער של המטופל תוך שמירה על דפוס צמיחת השיער המקורי שלהם והשגת תוצאות נהדרות.

FUE הוא ניתוח השתלת שיער אבולוציוני עם חתך גדול בחלק האחורי של הראש הדורש צלקת כירורגית ארוכה לזיהוי תספורות קצרות והתקרחות מתקדמת. צלקת לינארית נתפרת לאזור התורם ונרפאת תוך מספר ימים.

כלי כירורגי גלילי קטן משמש להוצאת זקיקים מאזור התורם. כפי שהשם מרמז, ישנם יותר מ 500,000 רובוטים (קרא: אזורי תורמים) ב- FUE שיכולים לחלץ זקיקים בודדים.

זוהי שיטה חלקה לשיקום שיער בה זקיקי שיער מופקים בהרדמה מקומית מאחור הראש בעזרת מיקרו-נקודה מיוחדת ומושתלים באזור הקירח. טכניקת FUE מבהירה כי מדובר בסוג של השתלת שיער אך שיטת החילוץ שונה וההשתלה זהה ל- FUT.

בחדר הטיפול בלונדון אנו מציעים השתלות שיער FUE יעילות ללא הליכי FUT פולשניים

השתלת שיער FUT היא הליך פולשני מינימלי בו מסירים רצועה מגב ראש שיער הקרקפת. יש לו זמן החלמה ארוך ופותח אפשרות לצלקות משמעותיות בחלק האחורי של הראש.

FUE מציעה אלטרנטיבה להשתלת Follicular Unit Transplantation (FUT)

בה הקרקפת הינה פס כריתה צר המאפשר למנתח השתלת השיער להסיר שיער דק מהצוואר ולהשתמש בקו השיער סביב הגבות. החלק האחורי של הקרקפת הוא אזור העקירה הטוב ביותר, שכן כמויות גדולות של זקיקי שיער מצטברות באזור זה ואינן מושפעות מנשירת שיער.

לפני תחילת ההליך

המנתח מעקר ומרדים את אזור השיער הסמיך בחלק האחורי של הראש. במהלך ההליך המנתח מוציא רצועת קרקפת מאזור התורם בגב. המנתח המומחה מסיר לאחר מכן כמות קטנה של הרקמה שאפשרה לצמיחת השיער ומעביר אותה למקום הרצוי בראש מבלי לפגוע בשיער.
לפרטים נוספים אודות אודות השתלת שיער fue ניתן לבקר ב- dhihairtransplant.co.il