איך מוצאים מתכון מנצח

אם בא לך ליצור את המתכון המנצח – הנה כמה טיפים שיעזרו לך בדרך לשם.

לאחר שהמתכון שלך יהיה גמור ומוכן לפרסום, סביר יותר שאחרים ירצו לדעת בדיוק מה ה- "הסוד" של המתכון וירצו לנסות את המתכון בעצמם. לכן ברגע שמצאת את המתכון המנצח שלך – מומלץ להעלות אתות לאתר או לבלוג. לעיתים ניתן גם לגבות על כך תשלום ולזכות לקרדיט אם המתכון המנצח שלך עלה לאתר של מישהו אחר אשר התלהב ממנו. לכן, אם אתה רוצה שבלוגר ישלם עבור המתכון שלך, הקפד להוסיף תמונות שמעלות את המתכון לחיים.

כשאתה מתכנן את המתכון המנצח שלך

חשוב כיצד המתכון יכול לתת זווית שונה או טוויסט ייחודי לעומת מתכונים רגילים. חשבו על כך שהמתכון שלכם יכול להופיע גם במגזין, באתר, בבלוג או בפרסום מקוון אחר כגון ספר בישול אם הוא יהיה ממש מוצלח – לכן כדאי לתכנן אותו באופן ממש מיטבי 🙂

יש הרבה תחרויות מתכונים שנערכות בפורומים שונים מדי פעם – זו אחלה הזדמנות לבחון את המתכון המנצח שלכם – ומי יודע- אולי אפילו תגיעו איתו לאחת מתכניות הבישול כגון מאסטר שף, קרב סכינים, ועוד רבות מתוכניות הבישול הפופולריות. תוכלו למצוא באינטרנט המון קישורים למציאת המקום המושלם להגיש את המתכון המנצח שלכם.

אם יש לך כמה מתכונים מנצחים, אפשר אפילו לחשוב על לאגד אותם לספר – חשוב על הבעיות שיש לקהל שלך בעת הכנת האוכל שאתה מתמחה בו, ושאפשר לפתור אותן באמצעות אוסף המתכונים שלך. הקדישו זמן לפיתוח המתכונים ותנו למגוון חברים ובני משפחה לנסות לשחזר אותם לפי ההוראות שלך – זה יעזור לשפר את המתכונים ואת הניסוח של ההוראות – כי בהתחלה אולי לא כולם יבינו בדיוק את ההוראות שכתבת ואשר מובנות לך באופן מושלם 🙂

מתכונים פשוטים יותר מושכים יותר ולכן יש סיכוי טוב להיבחר כמנצחים

אני לא בהכרח ממליץ ללכת לבית ספר לבישול כדי לזכות בתחרות, אבל כאן שוב כדאי לברר על מתכונים למנות כמו שלך ולדעת איך החוויה.

לפעמים יש מתכונים שמותחים עליהם ביקורת והם עדיין טעימים מאוד, ולפעמים יש יותר מתכונים שהבוחנים אוהבים לחלוטין. אך לדעתך יכולים להיות פחות טעימים. 

לכן כשיוצרים מתכון עלינו לשקול כיצד יראה המתכון עבור אנשים שרואים בו מתכון ביתי, ולא רק כמתכון לתחרות.