דוכני מזון מומלצים

אסיה מפורסמת בזכות אוכל הרחוב שלה, אך העובדה העצובה היא שרבים מתרמילאים חוששים לנסות אותה ואין להם מושג מה להזמין. אכילה בדוכן פופולרי היא הדרך הטובה ביותר להבטיח שהאוכל יהיה טעים והיגייני, במיוחד אם אתה רוצה לנסות דברים יוצאי דופן. יש גם דוכנים ישירות בדרך שהם חלק מזכיינות כמו מאכלי ים, אבל אני ממליץ על דוכן 93 – 31 למנגלים אם אנחנו באמת רוצים לחוות. אם אתה עדיין עצבני כשאתה מנסה אוכל רחוב בתאילנד, הדרך הטובה ביותר להבטיח את בטיחות הארוחה שלך היא לנסות כמה מהדוכנים הפופולריים והצפופים ביותר.

אם אתם מתכננים טיול לסין ורוצים לטעום אוכל רחוב בטיול שלכם

קראו את הסיורים שלמטה. אם אתם חובבי אוכל רחוב ורוצים ליהנות מחוויה של טעם אוכל חדש, המשך לקרוא כדי לראות אילו מוצרי אוכל רחוב פופולריים פופולריים בסין. ישנם מספר מנות שאחרים חייבים לנסות במגוון דוכני מזון, כגון עוף, בשר חזיר, בקר, צלעות עוף ובשר חזיר, כמו גם מגוון מנות אחרות מתרבויות ומטבחים שונים בעיר גואנגדונג, בירת הרפובליקה העממית של סין, והעיר השנייה בגודלה במדינה, גואנגזו. לאלו מכם היוצאים לסייגון, "מדריך המזון הרחוב של סייגון" נותן לכם סקירה טובה היכן לאכול בעיר זו. המקום הטוב ביותר ליהנות בו ראמן האקאטה נמצא באחד מדוכני האוכל בפוקואוקה, ותוכלו למצוא מגוון מנות אוכל רחוב שונות, שרבות מהן כוללות את פירות הים שאוסקה מפורסמת בהם. ראמנס מציעים לעתים קרובות מסעדות אחרות המגישות מנות אחרות, כגון עוף, חזיר, בקר, עוף וצלעות חזיר, אשר לרוב נמצאים במסעדות אלה. ביפן ניתן למצוא אותה גם במסעדות רבות בעיר אוסאקה ובאזורים אחרים ביפן.

חברת Jianbing מציעה אוכל רחוב ייחודי בהשראת שנחאי, שנמצא באולם עם 39 ספקים אחרים. דוכני מזון אחרים ממוקמים בארונאצ'אל פראדש, נפאל, בהוטן, טיבט, מיאנמר, קמבודיה, תאילנד, וייטנאם ומדינות רבות אחרות.

ההיבט המרגיע של אוכל הרחוב התאילנדי

הוא שבתאילנד המוכר מכין את האוכל ממש לפניך. חטיפים הודים כמו חומוס קארי, צ'אטני, קטשופ, אורז קארי ועוף קארי יוגשו על ידי צוות אוכל הרחוב בעמדתם בלונדון. הם פופולריים מאוד ואהובים על תושבי המדינה בכל הנוגע לחטיפים – the – go.

ניתן להכין את רוב האוכל באתר במזנון החטיפים הזה, אך את רוב אוכל הרחוב מכינים במטבח כך שתוכלו להתאים אותו אישית לצרכים שלכם. בוודאי תזדקקו לקערת אורז גדולה, צלחת פסטה ואולי אפילו קערה או שתיים.

דוכן זה ידוע בקרב אוכלים המציעים כמה ממוצרי המזון הרחוביים הטובים ביותר

המומחיות של דוכן חטיפים זה הם הפריטים הטרומיים שניתן לקחת כמו אורז, פסטה, כדורי אורז ועוגות אורז. זו חנות מכולת טעימה בה תוכלו למצוא מבחר רחב של אוכל מכל רחבי העולם כמו גם מותגים מקומיים ובינלאומיים. במכולת הטעימה הזו אנו יכולים לצפות לכל דבר, החל מפירות וירקות טריים ועד בשר ומוצרי חלב, ירקות וקציצות.

אוכל רחוב יפני זמין במדינה המפורסמת בזכות האוכל שלה, והנה, עוגת אורז. עוגות אורז הן אחד ממאכלי הרחוב הפופולאריים ביותר ביפן ואוכלים אותם כמעט כבן לוויה לביקור במדינה.

דוכן מזון מטוגן בטוקיו

שם תוכלו למצוא עוגות אורז מטוגנות ואוכלים מטוגנים אחרים ולנסות אותם בעצמכם. איפה לנסות את זה: אוכל רחוב יפני ביפן ואיפה אפשר למצוא אותו במדינות אחרות כמו סין, דרום קוריאה, טייוואן, סינגפור, הונג קונג וטייוואן.

דוכן אוכל זה בצד הרחוב

הוא המעוז האחרון של אוכל הרחוב ביפן ואנחנו מקווים שהוא יישאר בעסק עוד שנים רבות. ישנם שני סוגים של דוכני אוכל בטוקיו: הדייסה של ג'ן ג'ן, שאנו אוהבים ושונאים נחשים לחלוטין, וצ'אר צ'ינג, אחד ממוצרי המזון הרחוב הפופולריים ביותר ביפן.

אם אתה רוצה לנסות את כל אוכל הרחוב הטעים שיש לתאילנד להציע אך זקוק לעצות נוספות כיצד לתכנן את הטיול שלך? אנו ממליצים בחום על סיור אוכל בכדי להבין טוב יותר את סוגי דוכני האוכל השונים בתאילנד ואת מגוון האפשרויות העומדות לרשותכם

ריכזנו רשימה של דוכני אוכל הרחוב האהובים עלינו בתאילנד שיעזרו לכם לארגן את עמדת החלומות שלכם לפי התמחות

אם אינך בטוח מה שמה העסקי של חנות מכולת, אנו מציעים את הדברים הבאים: "דוכן אוכל" הוא שם נרדף ל"אוכל רחוב ". רחוב פוד מורכב מספקים שמוכרים ארוחות מוכנות ושתייה ברחובות בנגקוק, צ'יאנג מאי, פוקט ואזורים אחרים של המדינה. המכונה אוכל רחוב, יש מגוון רחב של אוכל ושתייה הנמכרים בדרך כלל על ידי ספקים ומוכרים בדוכנים ניידים ועגלות ברחובות.

למידע מורחב בתחום של דוכני מזון מומלצים ניתן לגלוש לאתר yami.co.il