כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק

בעולם המתמצא בטכנולוגיה של ימינו, לא חסרות אפליקציות ששולחות כרטיסי ביקור דיגיטליים למכשירים ניידים אחרים. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מושג חדש שמתפתח משימוש יומיומי לשימוש יומיומי, באמצעות הטלפון החכם בכיס של איש מקצוע.

התוכנה עוזרת לך להמיר את כרטיסי הביקור שלך לפורמט דיגיטלי ולכלול את כל הנתונים בלחיצה אחת. לאחר מכן תוכל להדפיס ולהשתמש בכרטיסי הקשר שלך כמו כרטיסי ביקור רגילים, אך בפורמט דיגיטלי.

כאשר אתה יוצר רקע וירטואלי

קשר אותו לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך, הראה לך קוד QR ואז הראה אותו ברקע. משם, מישהו יכול לשמור את הכרטיס כ- VCF וכאשר הוא סורק את הקוד, כרטיס הביקור הדיגיטלי מופיע על המסך. המשמעות היא שתוכל לשתף את כרטיסי הביקור שלך באופן דיגיטלי עם אנשי הקשר או הסמינרים האינטרנטיים שלך בצ'אט קבוצתי, במקום לתת להם כרטיס פיזי כמו שצריך. ניתן להטמיע את כרטיס הביקור הדיגיטלי בכרטיס נייר על ידי הצבת קוד QR קטן או תמונה בכל פינה.

אם אתה מתחבר מרחוק, אתה יכול להעתיק ולהדביק את הקישור למפה ולשתף אותו בצ'אט קבוצתי על ידי העתקה והדבקה למפה אחרת.

האפליקציה מאפשרת לך ליצור מותג שחשוב לעסק שלך עם עיצוב רספונסיבי המותאם למכשירים ניידים

אם אתה מעוניין לבצע שינויים מכרטיסי ביקור מנייר לכרטיסים דיגיטליים, תוכל להירשם לניסיון בחינם של אפליקציית כרטיסי הביקור ב- HiHello. האפליקציה נועדה לעזור לכם לאצור ולהרחיב את הרשת שלכם, והיא מיועדת לאנשי עסקים ובעלי עסקים בעסקים הדיגיטליים. אז אם המותג שלך הוא עסק חשוב וקוד QR הוא הדרך העיקרית שלך לשתף את כרטיסי הביקור שלך, עליך לשקול אם אתה מנוי ל- Hi Hi Hi Professional או ל- Hihello Business.

יש תבנית עיצוב כרטיסי ביקור מודפסת, ותוכלו להשתמש בתבנית מיתוג זו ליצירת כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלכם.

כרטיסי ביקור נייר ודיגיטליים נהדרים בשיתוף פרטי קשר וביצירת רושם מתמשך

אך בעידן הדיגיטלי חשוב שתשתמשו בהם גם כדי לשתף את פרטי הקשר שלכם בתצוגה נוחה. כרטיס ביקור דיגיטלי מושלם לאיחוד כל החשבונות ופרטי ההתקשרות שלכם לתצוגה יחידה, וניתן לשתף אותו גם בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, לינקדאין, פינטרסט וכו '.– אם יש לכם גישה לטלפון או למחשב שלך, לפניך כל כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך. בין אם אתה משתמש בכרטיסי ביקור מודפסים ובין אם לא, השתמש בכרטיס לטובתך על ידי מיצוי המרבי מהקישוריות שהוא מספק והשתמש בו בעצמך.

בעולם הדיגיטלי יותר ויותר של ימינו

אין דבר טוב יותר מאשר שיהיה לך כרטיס הביקור בפורמט דיגיטלי. ניתן ליצור כרטיסי ביקור דיגיטליים במכשירי האייפון, האייפד, האנדרואיד או המחשב ולעתים קרובות הם קלים לשימוש כמו כרטיס להדפסה או אפילו קובץ PDF במחשב.

אתה יכול לשים כמה או מעט מידע בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך שאתה רוצה

ולעולם לא נגמר לך המקום. שלא כמו כרטיסי ביקור מסורתיים, כרטיסים דיגיטליים משמשים לחלוקת פרטי קשר עם שותפים ולקוחות. האחת היא לשלוח אותם בדוא"ל (המכונים כרטיסי ביקור אלקטרוניים) ואחרת לתת ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים את המידע שהם רוצים.

כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרים לך לערוך את הכרטיסים שלך בכל עת

כך שהם תמיד מעודכנים עם פרטי הקשר האחרונים. אם אתה זקוק לכרטיס דיגיטלי או רק רוצה לארגן את כרטיסי הנייר שלך כדי לסרוק מספר כרטיסים, יש סורק כרטיסי ביקור שיעשה את העבודה בשבילך.
לפרטים מורחבים על כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק נא לבקר באתר digitalbcard.co.il

בכרטיסי ביקור דיגיטליים יש קוד QR מעצב אותו תוכלו להדפיס על כרטיס הביקור שלכם

כל מי שמתקשר אליו יכול לראות אותו ולסרוק את קוד ה- QR בטלפון שלו. אם יש לך את המשאבים, אתה יכול גם ליצור ולקודד את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך על ידי הטמעתו בתחום שלך.

הלקוח שלך זקוק לגישה מהירה לאינטרנט

כדי לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך, אז הוסף קישור לרשת החברתית הראשית שלך. הזן את פרטי ההתקשרות שלך וקשר אליהם את דף הפרופיל שלך, יחד עם כתובת הדוא"ל שלך, מספר הטלפון, הכתובת והדוא"ל שלך.

חסרון גדול של כרטיסי ביקור דיגיטליים

הוא שחלקים גדולים מהאוכלוסייה עדיין אינם מצוידים היטב לגשת אליהם. ביישומי כרטיסי ביקור דיגיטליים יש שגיאות ועלולים לגרום לבעיות כאשר הם חולקים את הכרטיס עם לקוחות או אחרים. מכיוון שאפליקציות מיוחדות לכרטיסי ביקור דיגיטליים מגבילות את יכולתך לשתף כרטיסים כאלה עם לקוחותיך, הן דורשות ממך להחזיק ולאחסן אותן במחשב, בטלפון הנייד, בטאבלט או במכשירים דיגיטליים אחרים.