למה כדאי לקנות דווקא שקיות זיפלוק גדולות

אם יש לך פוביה של פשפש המיטה, אתה יכול לבכות כשאני אומר את זה, אבל שמתי בגדים במגירות וארונות בבתי מלון ובספינות תענוגות. העברת תיקים ומזוודות מהמדפים למגירות מתרחשת בכיוון ההפוך, דבר קל כאשר פריטי התיק רופפים.

מכיוון שהתיק החיצוני אינו מתאים לכביסה שלי, אני משתמש בשקית רוכסן בגודל ג'מבו לאחסון בגדים מלוכלכים ותחתונים במזוודה. דבר אחד שאני לא עושה זה להכניס הכל לשקית רוכסנת. אני מקפל חולצות ונייר טישו ומכניס הכל לשקית רוכסן.

מומלץ להביא רוכסן גדול במיוחד לבגדים המלוכלכים שלך

אך אתה יכול גם להשתמש בקוביית אריזה כדי לבודד אותם מזיהום על הבגדים הנקיים שלך. ברגע שיש לך הבנה טובה של מארגני האריזה, אתה יכול להתמודד עם שקיות Ziploc, לארוז קוביות וקוביות דחיסה בצורה טובה יותר. מנסיוני שלי, אני מוצא את זה יותר אסתטי שהכל ארוז בתיקייה קטנה מאשר בשלוש, שתיים או שלוש תיקיות גדולות.

היתרון העיקרי של שקיות מכווצות

הוא בכך שהן לא מוסיפות משקל, אך זה לא חל על קוביות אריזה או קוביות דחיסה. קצת משקל לא ממש חשוב כשאתה רוצה לארוז קוביות, אם אתה רוצה לארגן הכל או אם אתה רוצה לנהוג עם קוביות דחיסה אם אתה פשוט רוצה לחסוך מקום. באופן אישי, אני מעדיף להשתמש בשילוב של שקיות מכווצות, קוביות אריזה וקוביות דחיסה, אבל אם אתה ממש הארדקור בכל מה שקשור לחיסכון בגרמים כדאי להשתמש בשקיות מכווצות.

אני נושא תיק מכווץ (לא 2 1/2 גל) למסמכי נייר

כרטיסי רכבת, קבלות למסעדות וכל דבר אחר שמצטבר במהלך נסיעה. מכיוון שאינני משתמש בשקיות רוכסן רבות, אינני יכול להשתמש בהן כתחליף לאריזת קוביות. אני משתמש בשקיות רוכסן שונות בגדלים שונים שאחרת לא הייתי משתמש בהם.

ידעתי שאני צריך ללכת בדרך הזולה ביותר כשלמדתי לבשל סו-וי עם שקית רוכסן במקום שקית אטומה בוואקום

יש הסבורים כי שקיות רוכסן אינן מסירות את האוויר, מה שמוביל לחדירה פחותה של המרינדה ולצמיחת חיידקים גרועה יותר במזון בזמן בישולו. עם זאת, מחקרים הראו כי הטמפרטורה בה אתה מבשל ואוחסן מזון היא שמונעת את צמיחתם של חיידקים, ולא אטם הוואקום.

התפקיד העיקרי של שקית אחסון הוא למנוע מהלחות והאוויר להתקשר עם החלק הפנימי. זה יותר על איכות המקפיא ואופן אחסון המזון, ולא על מידת העבה השקית. אם המקפיא שלך לא נשאר בטמפרטורה זו, שקית שתתן לך את אותן התוצאות.

מצד אחד, מוצרים צמחיים או מתכלים אינם עמידים, קלים לניקוי ולא פונקציונליים כל כך. שקיות רוכסן על בסיס ירקות ממוקמות בצורה הטובה ביותר במקרר ואינן מתאימות להקפאה, ואינן קלות כל כך לניקוי בגלל אופיין הפלסטי.

בד

מתכת וזכוכית עדיפים על חומרי פסולת אפסיים, אך פלסטיק הוא עדיין אפשרות קיימא אם אתה צריך להשתמש בו. בית המעגל המלא מציע שקיות פלסטיק מאושרות ללא BPA, ללא PVC וללא פתלטים מטעם ה- FDA. תיק החטיפים הרב פעמי של Ziptuck לילדים שלך הוא תיק הציפורלוק הרב פעמי הטוב ביותר ללבבות צעירים וצעירים, עם תוספת זמן חטיף.

שקיות רוכסן ידידותיות לסביבה מגיעות בצבעים אדום

צהוב, צלול והן בטיחותיות למדיחי כלים, מקפיאים, תנורי מיקרוגל ו -400 מעלות צלזיוס. היית מתקשה למצוא אפשרות אחרת שהיא מסוגננת ורב-תכליתית. אם, כמוני, תרצה להשתמש בשקיות עם רוכסן ולהמשיך להשתמש במשהו יותר ידידותי לסביבה, שקול אחת מחלופות התיקים של Ziploc המפורטות להלן. לאלה המחפשים אלטרנטיבה ידידותית יותר לסביבה, שקיות מכווצות הן אידיאליות לאחסון מזון במקפיא, שם רוצים ללכוד אוויר כדי לשמור על אטום טוב.

התשובה תלויה כיצד ברצונך להשתמש בשקיות ה- Zip-Lock ומה הצרכים שלך

התחליפים הטובים ביותר לסביבה לשקיות רוכסן הם לשימוש חוזר, עמיד וללא פלסטיק. אם אתם מחפשים תיק כריך חלופי לקחת אוכל הביתה, לבית הספר או לעבודה, עליכם לשקול שקיות חד פעמיות כגון רוכסנים, שקיות סנדוויץ 'לקומפוסט או שקיות סנדביץ' מעור עור, אם לא אכפת לכם להשתמש בנייר.

הם מושלמים לאחסון פריטים עונתיים כגון ז'קטים

קישוטי חג, אוהלים וציוד ספורט. בניגוד לשקיות רוכסן, שקיות רוכסן הן ללא פלסטיק וניתן לקומפוסט על פי תקן ASTM D6400. פלסטיק הוא בסדר כמחסן ביניים, אך לטיפול וארגון ארוך טווח, שום דבר אינו מכה מערכת ארונות בודדת.

הבאת חולצה טרייה מכבישה מהמנקה

היא אחת הרגשות המספקים ביותר בעולם. מה שגורם לי לבכות זה כשאשתי משאירה בגדים בשקית הניילון שלה בארון. ניקוי יבש הוא משימה שגרתית שבהחלט מרגישה רעננה ומביאה הביתה בגדים נקיים ויפים שהוחסנו בארון הבגדים. העניין הוא שלא משנה שקיות פלסטיק שימושיות ייראו, הן משרתות מטרה אחת בלבד, ומטרה זו אינה כוללת אחסון ארוך טווח של הארונות שלך. חברות ניקוי יבש כבר לא משתמשות בשקיות ניילון, אך עדיין משתמשים בהן. הבנת אופן ייצור התיקים הללו תעזור לך להבין טוב יותר מדוע פלסטיק הוא חומר כה מסוכן לאחסון בגדים ומדוע מערכת ארגונית בהתאמה אישית היא הדרך הטובה יותר.

בשנת 1954 הושק תיק האחסון הראשון עם רוכסן לעפרונות ועטים. בשנת 1968, חברת Dow Chemical כינה את הפוטנציאל של אחסון מזון והקימה את המותג Ziploc. Ecolunchboxes Solo Cube הוא גודל שימושי הנושא את הכריך המושלם או חטיף אחר הצהריים.

אל תדאג לנקות את מברשת הגלילה המלאה בצבע בזמן שאתה ממהר לצאת מהדלת. טבלו את השקית במים והשאירו את אזור הרוכסן הפתוח. אם אין לך גישה אליו, אין כמעט דבר שיכול להפחית את תנודות הטמפרטורה.
למידע מורחב בנושא של למה כדאי לקנות דווקא שקיות זיפלוק גדולות באפשרותך לבדוק כאן: https://zipbag.co.il/שקיות-זיפלוק/