למה מומלץ לקנות ירקות ישירות מהחקלאי

שווקי החקלאים

לעומת זאת, הם ההפך מחנויות מכולת לפירות וירקות. שווקי החקלאים מציעים מגוון מוצרים מגידול מקומי, בניגוד לסופרמרקטים. ברוב המקרים, בעל הדוכן אוסף את התוצרת משוק האיכרים בבוקר, כך שאתה יודע שהאוכל טרי כמו שאתה מקבל אותו ממישהו שמגדל אותו בעצמו.

חנויות מכולת נוטות לגבות תשלום. זרוע ורגל לפירות וירקות אורגניים. יש לה יתרונות בטיחותיים ותזונתיים לקנות מוצרים בשוק האיכר במקום בסופר. ד"ר הריסון מסביר כי חקלאים רבים שמוכרים בשווקי חקלאים משתמשים בשיטות אורגניות.

בשוק האיכרים

פירות וירקות אורגניים הם לא רק זולים יותר לגידול, אלא שהם גם טובים לבריאותכם, והם עשויים לחסוך לכם כסף בעלויות הבריאות בטווח הארוך. אחרון חביב, קיימות היא סיבה נוספת לקנות מוצרים משווקי חקלאים. המחיר, האיכות והתזונה שאתה מקבל ממוצרי שוק החקלאים המקומיים שלך הם ערך טוב בהשוואה לפירות וירקות אורגניים יקרים יותר על מדפי הסופרמרקטים.
עבור עוד מידע אודות למה מומלץ לקנות ירקות ישירות מהחקלאי וירקות מהחקלאי באפשרותך לגלוש לאתר hapardesan.co.il

אם חקלאים וקוני ייצור מסכימים על מחיר, זה משחרר את התחרות בסופרמרקט. טובת הסופרמרקטים היא לקנות מוצרים מקומיים במחיר המונע מחקלאים למכור אותם אלינו.

עם המחיר הסיטונאי, החקלאים מקבלים את התוצרת שלהם בעלויות ייצור נמוכות יותר. ככל שהמחירים הסיטוניים נמוכים יותר, כך חקלאים מקבלים יותר עבור תוצרתם ועלויות הייצור נמוכות יותר.

אם אתה קונה ישירות מהחווה או בשוק מקומי, תהיה לך הזדמנות לדבר עם החקלאי וללמוד עוד על אופן גידול בעלי החיים שלו כדי להבטיח אספקה בטוחה של חלבון בריא.

חוות רבות

הידועות בייצור החלב שלהן, מגדלות גם פירות, ירקות, פרחים, עשבי תיבול וכל מיני מוצרים מן החי. הם מציעים מבחר רחב של מרקים, סלטים ומתאבנים בריאים המיוצרים ממוצרי הופמן ובשר, מהם תוכלו ליהנות בבית. חוות רבות מציעות גם תוכנית לקטיף פירות וירקות עונתיים.

מוצרי בעלי חיים מעובדים לעיתים קרובות במפעלים סמוכים

אך לחקלאים יש קשר ישיר עם מעבדים ואיכות מוגזמת – בשונה מבעלי חיים שעובדו במפעלי תעשייה גדולים. מוצרים טובים יותר לא מגודלים רק באופן מקומי, אלא מיוצרים ישירות על ידי החקלאי. בחווה הקטיף נקטף בשיאו, ומוצרים כמו גבינה מיוצרים בעבודת יד לטעם הטוב ביותר.

אם אתם אוכלים בתום לב

אתם יודעים כיצד נראים, מרגישים וטועמים מאכלים מקומיים, כמו גם אוכל מעובד. קניות בשוק איכרים אמיתי פירושן להיות קרוב למקור המזון שלך ולהכיר את החוות, החקלאים והאנשים שמייצרים את המאכלים שאתה אוכל וששילבת בגופך.

כל פרי וירק שאתה קונה מחווה מקומית טרי, טעים ומציע את הדיאטה הטובה ביותר האפשרית. אין דבר טוב יותר מהטעם של עגבנייה הופריאנית, אוזן תירס שנקטפה במקום או תות טעים.

כשקונים במכולת המקומית

כמעט בלתי אפשרי לדעת כמה זמן ישבו שם פירות, ירקות ומוצרים אחרים. בשל הובלה ומשלוח ממדינות אחרות, אחסון מוצרי המכולת יכול להיות בן מספר ימים לפני שהם זמינים לרכישה, בניגוד מוחלט לתהליכים השונים שבהם מוצרים זמינים בשווקי האיכרים ונבחרים במקרים רבים בתוך 24 שעות של מכירה. הטעם של המוצרים בשוק האיכרים נקטף בשיא הבשלות ורענן כמו שהוא בשבילכם.