סיכומים בספרות לבגרות

מקובל כיום כי לא מקובל על כל המבוגרים הצעירים לקרוא בדיה למבוגרים צעירים. ספרים למבוגרים צעירים משנות השבעים נותרו בין הז'אנרים הפופולריים ביותר בספרות למבוגרים בארצות הברית, ועדיין לא מובנים כראוי.

זה עשוי להיות מתקבל על הדעת שהסיפורת הספרותית הוחלפה בספרים בחייהם של קוראים בוגרים

אלה כוללים ספרים למבוגרים צעירים, כגון ספרי ילדים, ספרות נוער ורומנים למבוגרים. הוא כולל רומנים, סיפורים קצרים, שירים, ספרי עיון וסיפורים קצרים. מדריך זה משמש בקבוצות מבוגרים וכולל סיכומי רומנים, סיפורים קצרים, שירים, ספרי עיון וסיפורים קצרים. חלק זה של מדריך דובלינס של ג'ויס מכיל סיכום ופעילויות לפני, במהלך ואחרי קריאת הרומן. הוא כולל הצעות לפעילויות למבוגרים צעירים, ספרי ילדים, ספרות נוער ורומנים למבוגרים. ניתן להשתמש בתקצירים ליצירת רשימת ספרים לקוראים מבוגרים וגם לקוראי ילדים ונוער.

זה יכול להיות מועיל לכלול נושאים בסיכומים

אך אנא הסבירו כיצד נושאים אלה עובדים בעבודתכם. צריכה להיות סצנה המציגה את הנושאים העיקריים של הרומן, כמו אהבה, חברות, משפחה, דת, פוליטיקה וכן הלאה. ככל הנראה, הרומן שלך יהיה הסצנה המוחזקת על ידי קטע קצר של סיכום. לסיכום עדיין מקומו, ועדיין יכול להיות שימושי להיכלל כנושא בסיכום. הסיכום הוא הכרחי מכיוון שסוכנים ומו"לים רוצים לראות מה קורה בסיפור מההתחלה ועד הסוף. הסיכום חייב לעשות עבודה טובה לשכנע את הסוכנים שהסיפור שלך נשמע מרגש, אבל הוא חייב להראות מקצועי, מה שאומר שהוא רוצה לעקוב אחר פורמט התקציר הנכון.

סופרים משקיעים זמן ואנרגיה אדירים בחיפוי ארכיונים

קריאת ספרים מאותה תקופה וביקור במקומות בהם התרחשה עלילת הרומן. ידיעת התקופה מסייעת לקוראים להבין את ההתייחסויות, אך לא חיוני להבין את הסיפור. ספרות שנכתבה למבוגרים צעירים יכולה לשמש גם כהתייחסות ליצירות קנוניות הנקראות באופן מסורתי בכיתה וחובה בתוכניות לימודים רבות. ברוב בתי הספר, לעומת זאת, מכירים בחוויה המהנה של הספרות, המאפשרת לילדים לחזור לספרים ולהרהר עמוק יותר בדמויות, נושאים ואלמנטים ספרותיים אחרים.

מדריך למורים, המכיל רשימה מקיפה של ספרים לילדים ולמבוגרים בבתי הספר היסודיים, התיכוניים והתיכוניים. מדריך ספרותי, כולל טיפים כיצד להקים מועדון ספרים, ומדריך לתולדות הספרות בארצות הברית.

סיכום נועד להציג את הדמויות הראשיות ואת הסיפור בשלוש מערכות

אך הוא לא נועד להציג את כולן. זה שם כדי לשרטט את העלילה ולהראות קשת עלילה ברורה וסיום מספק. סקירה מלאה של הספר ומחברו, כולל הקדמה קצרה לסופר ועבודתו, וכן רשימה של כל ספרי הסדרה. מדריך הקוראים, המשמש לקבוצות מבוגרים, עם תיאור מלא של העלילה, הדמויות, מבנה העלילה ומחבר כל ספר.

לב הבדיון הגדול

הוא סכסוך, וסיכום חייב להתמקד בהיבט ההיסטורי הזה, אך עליו לכלול גם את ההיבטים הרגשיים. סיכום יראה אם זה רק חלום, האם קטגוריית הרומנטיקה מסתיימת בגירושין או שאתה קורא על הדמויות בספר. הסיכום הוא המקום בו ניתן לרחרח טוב מהפרוזה שלו, מכיוון שהוא משקף את יכולתו לכתוב. זה רק החלום שלך ויבוא לידי ביטוי ביכולת הכתיבה שלך.

כשכותבים סיכום נופלים בקלות בפח השימוש בשפה הדומה מדי או לפחות קרובה מדי לשפת הספר, כמו "חלום" או "העלילה".

P6700

6790) מסווג כרומן גרפי למבוגרים והוא בדרך כלל ספרות נוער, אך הוא זמין גם כספר ספרי עיון. ליתר דיוק, ספרות ילדים כוללת ספרים שנכתבו ופורסמו עבור צעירים שאינם מעוניינים בספרות מבוגרים ואולי אין להם את הידע, הכישורים או הכישורים של מבוגרים בספרות כמו מדע בדיוני, פנטזיה ואימה. היא אחראית לאפשר לתלמידים מכל הדורות לענות על צרכיהם של הוריהם, מוריהם, הוריהם, סבא וסבתא, אחים, חברים, בני משפחה, שכנים, עמיתים, חברי כיתה, עמיתים וכו '.- הערך הראשון ל קחו בחשבון שספרות ילדים מציעה לסטודנטים אפשרות להגיב לספרות ולפתח דעות משלהם בנושא. שאלות הדיון במדריך למורה זה יסייעו לתלמידים לחקור את הדמויות, הכלים הספרותיים והמסרים ב Girlwood עצמם.

לא רק שקוראי YA מתבקשים להתעמק בחיי הרגש של הדמויות

אלא שהם מתבקשים לא רק לנטוש את הפרספקטיבה שרכשו כביכול כמבוגרים, אלא גם לנטוש את ההנחות של הוריהם וסביהם. שנכנסים לקטגוריה של "YA fiction" בז'אנר שלהם מתמודדים עם נושאים שקוראים בכל הגילאים יכולים להתמודד איתם, בין אם זה חיי משפחה או מערכות יחסים רומנטיות. אתה רק צריך לדמיין מה אתה מבקש מהם, במקום לברר בעצמך .

עבור פרטים מורחבים אודות סיכומים בספרות לבגרות כדאי לבדוק ב- quicklearn.co.il