תוכנה לניהול עובדים

תוכנת ניהול עובדים מאפשרת למנהלים לשפר את הפרודוקטיביות של כוח העבודה שלהם באמצעות כלי ניטור ומדידה בזמן אמת. תוכנת משאבי אנוש Sagars Informatics כוללת הקלטה והקצאת משימות לעובדים, ניתוח נתונים, ניטור עובדים, מאגרי מידע מרכזיים של עובדים, גליון עבודה וניהול לוח זמנים ומעקב אחר זמן.

לאורך כל הדרך בחרנו את מערכות ניהול העובדים הטובות ביותר על סמך ידידותיות למשתמש

פונקציונליות, תמחור, סקירות של לקוחות ורלוונטיות לעסקים קטנים ובינוניים. בדרך תמצאו לראשונה גם כלים חדשים שהוכנסו למערכת ניהול העובדים, ומאמר זה יעזור לכם להשוות ולהשוות את מערכות ניהול העובדים הטובות ביותר עם תוכנות כוח אדם אחרות. תוכנת ניהול עובדים מספקת את מכלול הכלים לניהול עובדים שעסקים צריכים לנהל מידע עובדים, מעורבות וביצועים ולהעלות ערך עבור החברה.

בעזרת תוכנת ניהול העובדים הנכונה

תוכל לבנות כישורים מקצועיים, לייעל את זמן ההרשמה והמעקב, להגדיל את המעורבות והמורל, ליצור לוחות זמנים לעבודה, לספק שירות לקוחות יוצא דופן, והרשימה עוד ארוכה. עם Zoho People, הארגון שלך יכול לייעל פעילויות אישיות בעזרת כלים כמו דפי זמן, ניהול חופשות, עלייה לעובדים ועוד.

פתרונות תוכנה לניהול כוח אדם הופכים את מכלול התהליכים הנדרשים להפצת כוח העבודה וללכוד זמן ונוכחות

תוכנת ניהול עובדים לעסקים קטנים מבטיחה שהיא עומדת בכללי המס המדיניים והפדרליים ומקלה על חישוב, הגשה ותשלום מסים מקומיים, ממלכתיים ופדרליים כולל ביטוח לאומי, Medicare, אבטלה ונכות. תוכנת ניהול עובדים של Zoho ממנפת את טכנולוגיית הענן כדי לספק פונקציונליות שכר באיכות גבוהה במחיר משתלם.

תוכנת כוח אדם

היא הפונקציה האסטרטגית של גיוס, פיתוח ושימור עובדים מובילים. בהתאם לחלוקה ולגודל החברה, פתרונות משאבי אנוש גדולים כוללים מערכות ניהול עובדים. תוכנת ניהול עובדים נוטה לשמש חברות קטנות יותר כאשר חשוב להבטיח שהעובדים תורמים כמה שיותר.

ניהול כוח האדם מתייחס למערכות ותהליכים מורכבים המשמשים לתכנון עובדים

רישום שעות עבודה ונוכחות וניהול היעדרות. מנהלים ועובדים יכולים לשפר את שעות העבודה שלהם על ידי יצירת דרך יעילה לתכנן משמרות, לעקוב אחר זמן ולהגיש בקשות.

לקונים יש מערכת משאבי אנוש

אך הם זקוקים לשיטות יעילות יותר כדי ללכוד זמן ולנהל לוחות זמנים של עובדים. קונים זקוקים לסט פתרונות חזק לניהול המשימות המורכבות הרבות שלהם – כולל תוכנת תזמון עבודה משולבת, יישומי שכר – ומעקב אחר היעדרות.

כלים ספציפיים

כמו היכולת לנהל רישומי משרות, אפליקציות והצטרפות לעובדים חדשים, מופיעים כחלק מפלטפורמת משאבי אנוש גדולה יותר המתמקדת בעסק שהם חשובים לו. למרות שלא כל החברות דורשות תוכנות לניהול עובדים מסוג זה, עסקים קטנים אינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש HRI מלא הכולל את כל הכלים הללו. למרות שהם מכריעים עבור רוב פעולות משאבי האנוש, ספקי תוכנת HRM מציעים דרכים שונות להציע ללקוחות תוכניות הטבות לעובדים ספציפיות.

שלוחה נוספת היא ניהול ביצועים, המאפשר למנהלים לספק את ההכשרה הדרושה לעובדים כדי להשיג את מטרותיהם ולשמור על התאמה של החברה עם האישורים הנדרשים לעבודות מסוימות.

תמיכה בתוכנת הדרכה לעובדים לעלייה והמשך השתלמות

מה שקורה הרבה. מספק לך את היכולת לשלב כלי מעקב אחר מועמדים, ניהול ביצועים וניהול ביצועים, כך שתוכל לעקוב אחר הצלחת העובדים שלך בגיוס ופרישה. בעוד שלענקיות טכנולוגיות משאבי אנוש כמו SAP יש מערכות ניהול תוכנה המהוות תוספת מבורכת לגיליונות אלקטרוניים של Microsoft Excel, חברות רבות, במיוחד קטנות יותר, מסתמכות על אחסון וניתוח נתוני עובדים.
לפרטים מורחבים אודות תוכנה לניהול עובדים נא לבדוק ב- fillva.com

עבור חברות שרוצות לעשות יותר עם תוכנת ניהול כוח העבודה שלהן

תוכניות האב מספקות חיוב, אינטגרציה, תזמון ועוד כלים לניהול עלויות עבור הפרויקטים שלך. Zenefit מציעה תוכנת משאבי אנוש מלאה לשכירה, אחסון נתוני עובדים ותוכניות הטבה ללא חיובים נוספים או עמלות אחרות כגון עבור תוכנית בריאות.

Workday

היא מערכת ניהול עובדים לחברות בינוניות עד גדולות המספקת כלים לגיוס ופיתוח כישרונות עם פונקציות כגון הדמיה של מספר עובדים, ניתוח מגמות פיננסיות ותמיכה בתקנות כגון תקופת מבחן ותקופות התראה. Kissflow הוא כלי ענן משאבי אנוש המציע ניהול תהליכי חברה החל משלב הגיוס ועד הפנסיה וכן כלי לניהול פרויקטים עם פונקציות רבות ספציפיות למשאבי אנוש כגון ניטור, מעקב אחר משימות ופעילויות, מעקב אחר זמן, בקשות חופשה וניהול נוכחות. מעקב פרקטי אחר מועמדים היא מערכת לעסקים קטנים שעוזרת להם לזהות, לעקוב, לתקשר ולנהל מועמדים במהלך תהליך הבחירה.

אומנם

לתוכנת גיוס וניהול תהליכים מקיפה זו של SaaS וניהול תהליכים יש תג מחיר שהופך אותה לבלתי נגישה לעסקים קטנים, אך אם יש לך תקציב, זהו אחד הפתרונות הטובים ביותר לניהול שלך תהליך גיוס. PeopleBook HR – תוכנה מקיפה לניהול עובדים שיכולה לסייע בניהול מידע של עובדים, ביומטריה, שכר, מעקב אחר משמעת, ניהול ביצועים, ניהול נכסים, ניהול זמן שנותר, הדרכה ופיתוח וניהול הטבות. Connecteam-תוכנת ניהול העובדים היחידה שהינה תוכנת ניהול עובדים מהשורה הראשונה והאפליקציה הראשונה מסוג All-In-One שתוכננה ונבנתה לעובדים ללא שולחנות עבודה.

על ידי מעקב אחר מה שקורה בטווח זמן נתון

כלי ניהול עובדים מקלים על מנהלים ליצור הערכות מותאמות אישית שהן יותר מחבישת חלון מילולית. מחקר שנערך על ידי Qualtrics מצא כי עובדים שמנהליהם הכירו בביצועיהם החיוביים היו בסיכון גבוה פי חמישה להישאר בחברה.