מה כולל איתור הביטוחים בהר הביטוח ?

מה כולל איתור הביטוחים בהר הביטוח?

איתור הביטוחים בהר הביטוח מכסה קשת רחבה של פוליסות ביטוח בתחום הפרט, אך לא את כולן. הביטוחים העיקריים שנכללים הם:

בתחום ביטוחי הבריאות – ביטוחי בריאות פרטיים (השתלות, תרופות, ניתוחים ועוד), ביטוחי שיניים, ביטוחי נסיעות לחו"ל וביטוח סיעודי.

בתחום ביטוחי חיים – פוליסות ריסק, ביטוח חיים, ביטוחי אובדן כושר עבודה.

בתחום ביטוח כללי – ביטוחי דירה, רכב (חובה, מקיף וצד ג'), ביטוחי חבויות שונים.

יחד עם זאת, ישנם ביטוחים שלא נכללים כמו ביטוחי מנהלים שכוללים גם רכיב חיסכון פנסיוני וקרנות פנסיה. מידע על ביטוחים אלו ניתן לקבל בנפרד מהמסלקה הפנסיונית.

כיצד הר הביטוח עוזר לזהות כפל ביטוחים ולחסוך?

אחת התופעות הבעייתיות בתחום הביטוח האישי היא כפל ביטוחים מיותר, כלומר מצב בו אדם מחזיק בשתי פוליסות או יותר המעניקות כיסוי זהה. זהו מצב שכיח במיוחד בביטוחי בריאות פרטיים, אך יכול לקרות גם בתחומים אחרים.

הר הביטוח מסייע מאוד באיתור מצבים אלו על ידי הצגה מרוכזת של כל הפוליסות הקיימות. המערכת אף כוללת אינדיקציה ויזואלית (בצורת משולש אדום) לפוליסות בהן קיים חשד לכפילות.

בעזרת המידע המוצג, ניתן בקלות יחסית לזהות פוליסות כפולות או מיותרות ולפנות לסוכן הביטוח או לחברה לצורך ביטולן או שדרוגן לכיסוי משתלם יותר. חשוב להיעזר בגורם מקצועי כי לעיתים החפיפה בין הפוליסות אינה מלאה וייתכן שרצוי לשמר פוליסה מסוימת למרות העלות הכפולה.

בכל מקרה, הבדיקה השנתית של פוליסות הביטוח דרך הר הביטוח היא צעד חשוב במיוחד לשם הוזלת עלויות מיותרות ושיפור הכיסוי הביטוחי בהתאמה למצב המשפחתי והרפואי המשתנה.

איך מבוצעת בדיקת כפל ביטוח דרך סוכן ביטוח?

סוכני ביטוח משתמשים כיום באופן שוטף בשירותי הר הביטוח ככלי עבודה מרכזי. הם מחויבים לבצע בדיקה של פוליסות קיימות מול האתר לפני כל פעולה של מכירת ביטוח חדש. בדיקה זו יכולה להתבצע על ידי הורדת דוח אישי מהאתר או לחילופין דרך מתן הרשאת כניסה חד פעמית של הלקוח.

בעזרת המידע שמתקבל, סוכני הביטוח עוברים על הפוליסות בעין מקצועית ומזהים מקרים של כפילויות וביטוחים מיותרים. בשלב הבא ניתן לגבש המלצות מפורטות ללקוח אילו פוליסות כדאי לשנות, לבטל או לשדרג.

מעבר לכך, סוכן הביטוח יכול גם להמליץ על כיסויים חסרים, לבדוק התאמה של הפוליסות למצב המשפחתי, להציע צירוף בני משפחה לפוליסה משתלמת ועוד. כך, דרך שימוש מושכל בהר הביטוח, ניתן להגיע לאופטימיזציה של תיק הביטוח האישי תוך חיסכון משמעותי בעלויות.

סיכום – הר הביטוח ככלי חשוב לניהול נכון של ביטוחים

הר הביטוח הוא מהפכה של ממש בתחום ניהול הביטוחים האישיים בישראל. האתר מהווה מקור מידע מרכזי ונגיש לכל אזרח, המאפשר לו להכיר לעומק את מכלול הפוליסות הביטוחיות שלו ולזהות בעיות אפשריות.

בעזרת הממשק הידידותי והמידע המקיף שמציג האתר, כל אחד יכול לקחת אחריות ולנהל את הביטוחים שלו בצורה מושכלת. עם זאת, לא פחות חשוב להיעזר בליווי מקצועי של סוכן ביטוח מנוסה שיכול לתת המלצות מותאמות אישית לאור הנתונים.

השילוב של טכנולוגיה מתקדמת, שקיפות מידע ויעוץ מקצועי אישי הופכת את ניהול הביטוחים למשימה פשוטה וחכמה הרבה יותר. הר הביטוח מהווה נדבך חשוב בהגברת מודעות הציבור לחשיבות של ביטוח נכון, מותאם לצרכים ומשתלם לאורך זמן.

 

 הר הביטוח: https://harhabituach.org/